Güncel Duyurular
Fakülte Komisyonları
  • Karabük Üniversitesi
    Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi
    Fakülte Afet ve Acil Durum Yönetimi, İş Sağlığı ve Güvenliği, Risk Değerlendirme Komisyonu:

Unvanı

Adı Soyadı

E-posta Adresi

Temsil

Görevi

Fakülte Sekreteri

İrfan ÖZ

irfanoz@karabuk.edu.tr

Dekanlık

İdari Sorumlu, Koordinatör

Dr.Öğr.Üyesi Furkan SABAZ furkansabaz@karabuk.edu.tr Yazılım Mühendisliği Üye

Dr.Öğr.Üyesi

Kasım ÖZACAR

kasimozacar@karabuk.edu.tr

Bilgisayar Mühendisliği

Üye

Bilgisayar İşletmeni

Zerrin ŞENOL

zerrinozen@karabuk.edu.tr

İdari Personel

Sekreterya

Fakülte Afet ve Acil Durum Yönetimi, İş Sağlığı ve Güvenliği, Risk Değerlendirme Komisyonu:
Görevin Kısa Tanımı
Fakülte binasında karşılaşılacak deprem, sel gibi doğal afetler ya da yangın, patlama, acil tıbbi müdahale ihtiyacı gibi acil durumlarda gereken hizmetin karşılanabilmesi, insanların ve fiziksel unsurların zarar görmemesi ya da görecekleri zararın en alt düzeye düşürülmesini sağlamaktır.
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
  • Fakülte yönetimince oluşturulan ekip, kurumun büyüklüğü ve hizmetlerin çeşitliliği dikkate alınarak acil durum ve afet yönetimi çalışmalarının etkinliğini, sürekliliğini ve sistematikliğini sağlar.
  • Acil durumda görev alacak çalışanlar yedekleri ile birlikte belirlenir ve sorumlulukları tanımlanır.
  • Ekip çalışmaları Dekan onayı ile ekip sorumlusu ve sekretarya tarafından yürütülür.
  • Kurumun fiziksel yapısı ve hizmet alanlarına göre risk analizi çalışmalarını yürütür, belirlenen riskleri azaltma ve önleme yönünde alınacak tedbirleri belirler, takibini yapar.
  • Acil durum yönetimine ilişkin risk değerlendirmesi yapılır. Risk değerlendirmesi; deprem, sel toprak kaymaları, yangın, salgınlar, terör eylemleri, sabotaj, göç, endüstriye patlama, nükleer ve kimyasal kazalar, zehirlenme ve savaş konularını kapsar.
  • Acil durum ve afet planını hazırlar. Plan kurum tarafından belirlenen sıklıkta gözden geçirilmeli ve revize edilmelidir.
Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Dekanlığa karşı sorumludur.
  • Karabük Üniversitesi
    Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi
    Fakülte İletişim ve Tanıtım Komisyonu:

Unvanı

Adı Soyadı

E-posta Adresi

Temsil

Görevi

Doç.Dr.

Mustafa GÖKDAĞ

mgokdag@karabuk.edu.tr

Dekanlık

İdari Sorumlu

Dr.Öğr.Üyesi

Furkan SABAZ

furkansabaz@karabuk.edu.tr

Yazılım Mühendisliği

Üye

Arş. Gör. Elif DORUKBAŞI elifkabullar@karabuk.edu.tr Bilgisayar Mühendisliği Üye

Bilgisayar İşletmeni

Hüseyin IRMAK

huseyinirmak@karabuk.edu.tr

İdari Personel

Üye

Görevin Kısa Tanımı
Mühendislik Fakültesi bünyesinde gerçekleştirilecek toplantı, tanıtım ve etkinlik faaliyetlerini planlamak ve organize ederek bilimsel çıktı ve toplumsal katkı oluşturma süreçlerine katkı sağlamaktır. Fakülte internet sitesindeki tüm sayfa, duyuru ve etkinlik bilgilerinin güncel tutulması da bu komisyonun görevleri arasındadır.
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
  • Fakültenin tanıtım faaliyetleri ile ilgili projeler hazırlamak, geliştirmek, stratejileri belirlemek, organize etmek, takip etmek ve sonuçlandırmak,
  • Fakültenin ulusal ve uluslararası alanda tanınırlığını artırmaya yönelik çalışmalar yapmak,
  • Paydaşlarla etkili iletişim ve işbirliği konusunda stratejiler geliştirmek,
  • Fakülte tanıtım günlerinin organizasyonlarını yapmak,
  • Tanıtım günleri için gerekli doküman, kitapçık, broşürlerin hazırlanması ve basımının yapılmasını sağlamak,
  • Fakültenin; bilimsel ve sosyal içerikli seminer, konferans ve toplantı gibi organizasyonlarını yapmak ve bu organizasyonlarda koordinatör olmak,
  • Öğrencilerimiz ile işverenleri bir araya getirecek kariyer günlerinin organizasyonunun yapılması,
  • Sosyal gezi, kutlama vb, sosyal etkinliklerin programlanması,
  • Fakültemizde eğitim gören dezavantajlı öğrencilere ve mühendislik alanına ilgi duyan diğer dezavantajlı bireylere bilgilendirmeler yapılması ve yardımcı olunması,
Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Dekanlığa karşı sorumludur.
  • Karabük Üniversitesi
    Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi
    Fakülte Uygulamalı Eğitimler Komisyonu:

Unvanı

Adı Soyadı

E-posta Adresi

Temsil

Görevi

Doç.Dr.

Mustafa GÖKDAĞ

mgokdag@karabuk.edu.tr

Dekanlık

İdari Sorumlu

Dr.Öğr.Üyesi

Emrah ÖZKAYNAK

eozkaynak@karabuk.edu.tr

Yazılım Mühendisliği

Üye

Dr.Öğr.Üyesi

İsa AVCI

isaavci@karabuk.edu.tr

Bilgisayar Mühendisliği

Üye

Bilgisayar İşletmeni

Hasan ERGÜN

hasanergun@karabuk.edu.tr

İdari Personel

Sekretarya

Görevin Kısa Tanımı
Fakülte bölümlerinin uygulamalı eğitimlerine dair işlemlerini yürütmek, yönetmek ve organize etmektir.
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
  • Öğrencileri uygulamalı eğitim süresince ilgili konularda bilgilendirmek ve gerekli duyuruları yapmak,
  • Süresinde yapılan başvurularda uygulamalı eğitimlerin verileceği işletmelerin uygunluğunu belirlemek,
  • İlgili mevzuat hükümleri kapsamında uygulamalı eğitimlerin yürütülmesini sağlamak,
  • Öğrencilerin uygulamalı eğitimler süresince yaptıkları çalışma faaliyetlerini kaydedecekleri uygulamalı eğitim dosyasının genel içeriğini belirlemek,
  • Bölümün gerekliliklerine uygun olarak uygulamalı eğitimlerin yapılması için bölüm uygulamalı eğitimler usul ve esaslarını belirlemek ve bölüm kurulunun onayına sunmak,
  • Uygulamalı eğitim sonunda elde edilen kazanımların ölçme ve değerlendirme işlemlerini yapmak veya gerektiğinde bu işlemi yaptırmak üzere sorumlu öğretim elemanının da yer aldığı alt komisyonlar oluşturmak,
  • Uygulamalı eğitimler ile ilgili oluşabilecek sorunları çözmek ve çözülemeyen hususları fakülte/yüksekokul uygulamalı eğitimler koordinatörü ile dekanlığa bildirmek,
Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Dekanlığa karşı sorumludur.
  • Karabük Üniversitesi
    Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi
    Fakülte Ders Planlama ve Programlama (Ders İşlemleri) Komisyonu:

Unvanı

Adı Soyadı

E-posta Adresi

Temsil

Görevi

Doç.Dr.

Mustafa GÖKDAĞ

mgokdag@karabuk.edu.tr

Dekanlık

İdari Sorumlu, Koordinatör

Doç.Dr. Hakan KUTUCU hakankutucu@karabuk.edu.tr Yazılım Mühendisliği Üye
Dr.Öğr.Üyesi Ferhat ATASOY ferhatatasoy@karabuk.edu.tr Bilgisayar Mühendisliği Üye

Arş.Gör.

Kadriye KARADENİZ

kadriyekaradeniz@karabuk.edu.tr

Bilgisayar Mühendisliği

Üye

Arş.Gör.

Saliha ÖZGÜNGÖR

salihaozgungor@karabuk.edu.tr

Yazılım Mühendisliği

Üye

Bilgisayar İşletmeni

Naciye KOCAOĞLU

naciyekocaoglu@karabuk.edu.tr

İdari Personel

Sekretarya

Görevin Kısa Tanımı
Fakültede güz, bahar ve yaz okulu dönemlerinde olmak üzere Fakülte ihtiyaçları doğrultusunda açılması karara bağlanan ortak, zorunlu ve seçmeli derslerin ve ilgili derslerin sorumlu öğretim elemanlarının OBS’ye (Öğrenci Bilgi Sistemi) tanımlamalarının yapılmasını ve Fakülte ders programının Fakülte ilke kararları ve fiziki şartlar doğrultusunda mümkün olan en uygun şekilde hazırlanmasını sağlar.
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
  • Ders İşlemleri Komisyonu ve üyeleri dekan tarafından oluşturulur ve yönetim kurulu onayı sonrasında faaliyetlerini yürütür.
  • Ders müfredatında dönemden bağımsız olarak açılabilen seçmeli derslerin hangi dönemde okutulması gerektiğini belirler.
  • Dönem başında haftalık ders programlarını hazırlar.
  • Dönemleri belirli olan derslerin ilgili dönemler içerisinde dersi verecek öğretim üyelerinin ders durumlarına göre derslerinin hangi gün ve saatte yapılacağını belirler.
  • Dönem içerisinde gerekli görülmesi halinde derslerin gün ve saatlerinin değişikliğini yapar ve öğrenci ve öğretim üyelerine değişiklikler konusunda bilgi verilmesini sağlar.
  • Komisyon üyeleri yeni bir atama yapılıncaya kadar görevlerine devam ederler.
  • Komisyon üyesinin herhangi bir nedenle ayrılması halinde, dekanlık tarafından yeni bir üye atanır.
Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Dekanlığa karşı sorumludur.
  • Karabük Üniversitesi
    Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi
    Fakülte Sınav Planlama ve Programlama (Sınav İşlemleri) Komisyonu:

Unvanı

Adı Soyadı

E-posta Adresi

Temsil

Görevi

Doç.Dr. Engin ÇEVİK engincevik@karabuk.edu.tr Dekanlık İdari Sorumlu
Arş.Gör. Saliha ÖZGÜNGÖR salihaozgungor@karabuk.edu.tr Yazılım Mühendisliği Koordinatör Yrd.

Arş.Gör.

Kadriye ÖZ

kadriyeoz@karabuk.edu.tr

Bilgisayar Mühendisliği

Üye

Bilgisayar İşletmeni

Filiz KAÇAR

filizkacar@karabuk.edu.tr

İdari Personel

Sekretarya

Görevin Kısa Tanımı
Güz / Bahar dönemleri ve Yaz okulu sınav programlarını hazırlamaktır.
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
  • Sınavların akademik takvime uygun sekilde programa yerleştirilmesini ve uygulanmasını denetlemek,
  • Öğrenci sınav geri bildirimlerini, itirazlarını değerlendirerek karara bağlamak,
  • Sınav/soru itirazlarının alınması ve değerlendirilmesini sağlamak,
Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Dekanlığa karşı sorumludur.
  • Karabük Üniversitesi
    Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi
    Fakülte Uluslararası İlişkiler, Değişim Programları ve Hareketlilik Komisyonu:

Unvanı

Adı Soyadı

E-posta Adresi

Temsil

Görevi

Doç.Dr.

Mustafa GÖKDAĞ

mgokdag@karabuk.edu.tr

Dekanlık

İdari Sorumlu

Dr.Öğr.Üyesi Tarik Adnan ALMOHAMAD tarikalmohamad@karabuk.edu.tr Dekanlık Koordinatör Yrd.

Dr.Öğr.Üyesi

Yasin ORTAKÇI

yasinortakci@karabuk.edu.tr

Bilgisayar Mühendisliği

Koordinatör Yrd.

Doç.Dr.

Hakan KUTUCU

hakankutucu@karabuk.edu.tr

Yazılım Mühendisliği

Üye

Bilgisayar İşletmeni

Ramazan ERGÜN

rergun@karabuk.edu.tr

İdari Personel

Sekretarya

Görevin Tanımı
Bu komisyonun amacı; fakültenin ve bölümlerin ulusal ve uluslararası ilişkilerini ikili anlaşma, program ve projeler çerçevesinde başlatılmasına zemin hazırlamak, bu ilişkileri başlatmak, yürütmek ve geliştirmektir. Üniversitenin uluslararasılaşma hedefleri çerçevesinde fakülte öğrencilerinin ve öğretim elemanlarının eğitim ve araştırma etkinliklerinde uluslararası deneyim kazanmalarını sağlamak, yabancı üniversitelerden gelen öğrenci ve bilim insanlarının Üniversite ile bütünleşmelerine yardımcı olmak ve Üniversitenin uluslararası program ve projelerden yararlanmasını sağlayarak hem Üniversitenin hem de Karabük ilinin gelişmesine katkıda bulunmaktır.
Mevlana, Farabi ve Erasmus vb. gibi öğretim üyesi ve öğrenci değişim programlarını yürütür, fakültenin ve ilgili bölümün gereksinimlerine uygun ikili anlaşmalar kurmak amacıyla yurtdışındaki üniversitelerle iletişime geçer.
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
  • Fakültenin ulusal ve uluslararası tanıtımı ve ilişkileri (Mevlana, Erasmus ve Farabi) ile ilgili faaliyetleri koordine eder.
  • Fakültenin ulusal/uluslararası ilişkiler sürecinde nasıl bir konum alacağını belirler, yeni gelişmeleri saptar ve yön belirler.
  • Öğrenci ve Öğretim Elemanlarının yönetmelik çerçevesinde Erasmus / Mevlana / Farabi kapsamındaki değişim süreçlerinin işleyişini sağlar ve ikili anlaşma çalışmalarını yürütür.
  • Fakülte içindeki diğer Bölümlerin ilgili Komisyonları arasında koordinasyonu ve işbirliğini gerçekleştirir.
  • Dekanlık tarafından ulusal/uluslar arası ilişkiler ile ilgili verilen görevleri yerine getirir, değişimden ve iyileştirmelerden sorumludur.
  • Değişim programlarına katılan öğrencilerin işlemlerinin takibini gerçekleştirmek ve bu kapsamında gelen öğrencilerle ilgili işlemleri yürütmek.
  • Bilgilendirme toplantıları düzenlemek (Giden ve gelen öğrenciler için ayrı ayrı yapılmaktadır).
  • Değişim Programları'nı Fakülte içinde tanıtmak, tanıtım materyallerini hazırlamak,
  • Değişim programıyla karşı üniversiteden alınması planlanan derslerin bölüm müfredat dersleriyle uyumlu olup olmadığını tespit eder. Bölümün Müfredat Komisyonu ve Muafiyet İşlemleri Komisyonu ile yakından çalışır.
  • Kanun ve yönetmeliklerle verilen diğer görevleri yapmak.
  • Komisyonda alınan kararları Dekanlık Makamına bildirmek.
Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Dekanlığa karşı sorumludur.
  • Karabük Üniversitesi
    Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi
    Fakülte Laboratuvar Planlama ve Geliştirme Komisyonu:

Unvanı

Adı Soyadı

E-posta Adresi

Temsil

Görevi

Doç.Dr.

Engin ÇEVİK

engincevik@karabuk.edu.tr

Dekanlık

İdari Sorumlu

Dr.

Mustafa Yunus AŞKIN

myunusaskin@karabuk.edu.tr

İdari Personel

Koordinatör Yrd.

Dr.Öğr.Üyesi

Kürşat Mustafa KARAOĞLAN

kkaraoglan@karabuk.edu.tr

Bilgisayar Mühendisliği

Üye

Dr.Öğr.Üyesi

Emrah ÖZKAYNAK

eozkaynak@karabuk.edu.tr

Yazılım Mühendisliği

Üye

Görevin Kısa Tanımı
Fakültenin laboratuvar ve alt yapı envanterini tutar, laboratuvar cihazlarının talimatnamelerini hazırlar ve cihazların yanında görülebilecek şekilde konumlandırır, laboratuvarda çalışan öğrencilerin kayıtlarını tutar, laboratuvarların ileriye dönük yenileştirme ve iyileştirme çalışmalarını yapar, laboratuvar cihaz ve sarf malzemelerindeki eksiklikleri bölüm başkanlığına iletir, bakım ve onarım gerektiren cihazların tespitini yaparak bildirir, laboratuvarların özel temizlik işlerini organize eder. Laboratuvar Komisyonu’nun görev ve sorumlulukları arasında fakülte bünyesinde kullanımda olan laboratuvarlardaki uygulamalı eğitim alanlarını gözetmek, ihtiyaç planlamasını yaparak ilgili birimlere iletmek, kullanım esnasında ortaya çıkacak sorun veya aksaklıkları kaydederek çözüm bulmak yer alır.
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
  • Fakültenin alt yapı, laboratuvar ve sınıflarının hedeflenen akreditasyon ölçütlerine uygun olarak gelişmesinin sağlanması,
  • Engelliler için alınmış olan altyapı önlemlerinin kontrol edilmesi ve varsa eksikliklerinin tespit edilerek giderilmesi konusunda çalışmalar yapılması
  • Fakülte laboratuvarlarında mevcut donanım ve yazılımların demirbaş listesinin hazırlanması ve güncellenmesi,
  • Laboratuvardaki mevcut cihazların kalibrasyon durumlarını kontrol etmek ve gerektiğinde bu cihazların kalibrasyonlarını yaptırtmak,
  • Laboratuvardaki mevcut cihazların üzerine adını ve kullanma talimatını etiketlemek,
  • Laboratuvarlarda görevli teknisyen, araştırma görevlisi, öğrencilerin koordinesini yaparak laboratuvarların düzenli ve verimli kullanımını sağlamak,
  • Güvenlik ve iş kazalarına karşı gerekli ikaz ve uyarı levhalarının hazırlanması, yerlerinin belirlenmesi,
  • Güvenlik ve iş kazalarını önleyici tedbirler konusunda yapılan toplantı/etkinlikleri takip etmek ve bölüm personeli ve öğrencilerin bilgilendirilmesini sağlamak,
  • Laboratuvara alınması düşünülen yeni cihaz ve ekipmanlar için ilgili Öğretim üyeleri ile koordinasyon sağlayarak tekliflerin hazırlanması,
  • Her dönem sonunda komisyon çalışmalarına ait faaliyet sunumu hazırlamak ve Fakülte Akademik Kurulu’na sunulmak.
Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Dekanlığa karşı sorumludur.
  • Karabük Üniversitesi
    Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi
    Fakülte Kalite ve Stratejik Planlama Komisyonu:

Unvanı

Adı Soyadı

E-posta Adresi

Temsil

Görevi

Doç.Dr.

Engin ÇEVİK

engincevik@karabuk.edu.tr

Dekanlık

İdari Sorumlu

Dr.Öğr.Üyesi

Ayşenur TANKÜL

aysenuraltintas@karabuk.edu.tr

Yazılım Mühendisliği

Üye

Dr.Öğr.Üyesi

Mehmet Zahid YILDIRIM

m.zahidyildirim@karabuk.edu.tr

Bilgisayar Mühendisliği

Üye

Bilgisayar İşletmeni

Fatih SEL

fatihsel@karabuk.edu.tr

İdari Personel

Koordinatör Yrd.

Görevin Kısa Tanımı
Fakültemizde iç ve dış kalite güvence sistemini kurmak, kalite göstergelerini belirlemek ve bu kapsamda gerçekleştirilecek çalışmaları kalite komisyonu tarafından belirlenen usul ve esaslar doğrultusunda yürütmektir. Dış değerlendirme sürecinde, birimleriyle ilgili gerekli hazırlıkları yapmak, Yükseköğretim Kalite Kurulu ile dış değerlendirici kurumlara denetim sürecinde birimleriyle ilgili her türlü desteği vermek ve bölüm kalite komisyonları ile işbirliği içinde çalışmalarını yürütmektir.
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
  • Üniversite Kalite Komisyonunun belirleyeceği usul ve esaslar doğrultusunda, Üniversitenin ve Fakültenin stratejik planı ve hedeflerine uygun olarak, eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetleri ile idarî hizmetlerin değerlendirilmesi ve kalitesinin geliştirilmesi sürecinde gerçekleştirilecek faaliyetlerin yürütülmesini sağlamak,
  • Üniversite her yıl, periyodik olarak, bir sonraki yılın Ocak ayı içinde yıllık iç veya dış değerlendirme raporu, kurum içi periyodik gözden geçirme sonuçları, Üniversite Kalite Komisyonu’nun yıllık raporu ve üst kurullarının ilgili kararlarını dikkate alarak, bir sonraki takvim yılı için stratejik plana bağlı kalarak o yılın Nihai Performans Programını hazırlar, buna uygun iyileştirme eylem planlarını oluşturur ve yürütür.
  • Fakülte faaliyetlerinin başarı göstergelerini tespit etmek ve bu kapsamda yapılacak çalışmaları Yükseköğretim Kalite Kurulu tarafından belirlenen usul ve esaslar doğrultusunda yürütmek ve bu çalışmaları Fakülte Kurulunun onayına sunulmak üzere Dekanlığa bildirmek,
  • Fakültenin Kalite hedeflerini belirlemek,
  • Kalite anlayışının tüm çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak,
  • Fakülte İç Değerlendirme ve Raporu’nu hazırlamak,
  • Fakültede Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili bağımsız kuruluşlar tarafından yapılacak olan belgelendirme çalışmaları için gerekli hazırlıkları yapmak,
  • Fakülte Kalite Komisyonunun kararlarını Fakültenin ilgili alt birimlerine duyurmak, alt birimlerin uygulamalarına katkı sağlamak ve sonuçlarını izlemek,
  • Kalite yönetim süreçlerinin uygulanmasında; katılımcılığa, Fakülte kaynaklarını daha etkin ve verimli kullanmaya, süreçleri iyileştirmeye ve kaliteli hizmet sunmaya dayanan kurum kültürünün oluşturulmasına katkı sağlamak,
  • Fakülte faaliyetleriyle ilgili olarak hazırlayacakları yıllık raporu Aralık ayı sonuna kadar Üniversite Kalite Komisyonuna sunulmak üzere Dekanlığa bildirmek,
  • Fakülte bünyesinde oluşturulmuş kalite değerlendirme ve güvencesi çalışmaları ile akreditasyon çalışmalarını düzenlemek ve yürütmek,
  • İç veya dış değerlendirme sonucunda ortaya çıkan iyileştirmeye açık alanların iyileştirilebilmesi için iyileştirme eylem planları hazırlamak, bu planda hangi iyileştirmelerin, kimlerin sorumluluğunda, ne zaman ve ne kadar sürede tamamlanması gerektiğini belirlemek ve Dekanlık onayını alarak iyileştirme eylem planının ilgili birimlerle işbirliği içerisinde yürütmek,
  • Periyodik gözden geçirme toplantılarını organize eder ve değerlendirme sonuçlarını Fakülte Kuruluna sunulmak üzere Dekanlığa bildirmek,
  • Fakültede yapılan iç ve dış değerlendirmelerin sonuçlarını kamuoyuna duyurulması için Dekanlığa bildirmek,
Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Dekanlığa karşı sorumludur.
  • Karabük Üniversitesi
    Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi
    Fakülte Akreditasyon Komisyonu:

Unvanı

Adı Soyadı

E-posta Adresi

Temsil

Görevi

Doç.Dr.

Engin ÇEVİK

engincevik@karabuk.edu.tr

Dekanlık

İdari Sorumlu

Dr.Öğr.Üyesi Ayşenur TANKÜL aysenuraltintas@karabuk.edu.tr Yazılım Mühendisliği Üye

Dr.Öğr.Üyesi

Oğuzhan MENEMENCİOĞLU

omenemencioglu@karabuk.edu.tr

Bilgisayar Mühendisliği

Üye

Bilgisayar İşletmeni

Naciye KOCAOĞLU

naciyeoral@karabuk.edu.tr

İdari Personel

Sekretarya

Görevin Kısa Tanımı
Akreditasyon Komisyonunun görevi Mühendislik Fakültesi Lisans Programlarının müfredatının MÜDEK ölçütleri ile uyumlu olması için gereklilikleri bölüm müfredat komisyonuna bildirmek ve ortaya çıkan müfredatın uyumluluğu hakkında görüş bildirmektir.
Bologna sürecinin Fakülte bünyesinde yapılandırılmasını ve sürdürülebilir gelişimini yönlendirmektir.
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
  • Fakültenin MÜDEK faaliyetlerini takip ve koordine etmek,
  • Bölümlerin Akademik Kurullarının gündemindeki ilgili konuları, müfredat uyumluluğu açısından incelemek ve görüş bildirmek,
  • Bölümde yürütülmekte olan eğitim-öğretim faaliyetini müfredat açısından takip etmek,
  • Bölümlerin müfredatını MÜDEK ölçütleri doğrultusunda düzenlenmesi için gereklilikleri bölüm müfredat komisyonlarına bildirmek,
  • Müfredatın güncel kalmasına yönelik olarak uluslararası standartlara olan yakınlığını tespit etmek,
  • Dış paydaşlar ile iletişim sağlamak ve buna göre müfredata dâhil olması istenen yeni dersler ve faaliyetler hakkında değerlendirme yapmak ve görüş bildirmek,
  • Diğer komisyonların çalışmalanı MÜDEK beklentileri doğrultusunda yönlendirmek,
  • MÜDEK Değerlendirme Takımına sunulacak belgelerin ve malzemelerin hazırlanmasını koordine etmek,
  • Akreditasyon işlemlerini yürütmek,
  • MÜDEK kapsamında birim öz değerlendirme raporlarının hazırlanmasını koordine etmek,
  • MÜDEK kapsamında bölüm içerisinde yapılması gereken bütün işlemleri organize ederek gerekli uyarıları yapmak,
  • MÜDEK Bölüm ziyaretini organize etmek,
  • MÜDEK Değerlendirme takımlarının raporlarında belirtilen eksiklik zayıflık vb, unsurların düzeltilmesi için gerekli faaliyetleri yapmak ve kararlar almak,
  • Gerek duyulduğunda alt komisyonlar kurmak ve görev dağılımı yapmak, konu ile ilgili olarak Fakülte Kurulu toplantılarında bilgilendirme yapmak,
  • Bologna süreci çalışmalarının Fakülte adına eksiksiz olarak yürütülmesini sağlamak, Anabilim Dalları ve ilgili birimler bazında yapılması gereken faaliyetleri talep etmek ve takip etmek,
  • Bologna süreci kapsamında uyum sağlayacak ilkeleri ve önerileri geliştirmek, sürece ilişkin hedeflerin elde edilmesi amacıyla kalite standartlarına uygun doğru girdileri sağlamak, gerekli dokümanları, kılavuzları belirlemek, hazırlamak ve hazırlatmak,
  • Gereklilik halinde ve talep edilmesi durumunda Bologna süreci ile ilgili konularda bilgi vermek gerektiğinde de Üniversite Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı ve Bologna Koordinatörlüğü’nde görevli yetkili kişilerin katılımı ile eğitim seminerleri düzenlemek,
  • Öğrenci İşleri Başkanlığı, Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı ve Üniversite Bologna Koordinatörlüğü ile iş birliği içinde tüm fakülte akademik birimlerin Bologna bilgi girişlerinin yapılmasının kontrolünü sağlamak,
  • Yukarıda belirtilen görevlerin Fakülte bazında etkin bir şekilde yerine getirilebilmesi amacıyla gerektiğinde ilgili Anabilim Dalları’ndan kolaylaştırıcı alt gruplar oluşturmak, bu kapsamda Fakülte akademik ve idari personelini Bologna süreci ile ilgili faaliyetlerde görevlendirmek,
  • Belirlenen çalışma takvimine uygun olarak görevleri planlamak, öncelikleri tespit etmek,
Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Dekanlığa karşı sorumludur.
  • Karabük Üniversitesi
    Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi
    Fakülte Proje ve Sanayi İş Birliği Komisyonu:

Unvanı

Adı Soyadı

E-posta Adresi

Temsil

Görevi

Prof.Dr.

Yavuz SUN

ysun@karabuk.edu.tr

Dekanlık

İdari Sorumlu, Koordinatör

Prof.Dr.

Oğuz FINDIK

oguzfindik@karabuk.edu.tr

Bilgisayar Mühendisliği

Üye

Bilgisayar İşletmeni

Cennet KARAKAVUZ

cennetkarakavuz@karabuk.edu.tr

İdari Personel

Sekretarya

Görevin Kısa Tanımı
Komisyonun çalışma yöntemi; Ar-Ge, insan kaynakları, araştırma altyapıları, girişimcilik, stratejik alanlar, sanayinin katılımcılığı gibi dinamikler ve eğitim, istihdam, sanayi, ihracat ve bunun gibi diğer önemli politikalar göz önünde bulundurularak üniversite sanayi işbirliği politikasının oluşturulması, bu politika çerçevesinde sanayi ve üniversitelerin yönlendirilmesi, gerekli mekanizmalarla sürecin izlenmesi ve koordinasyonu sağlamak olarak belirlenmiştir.
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
  • Mühendislik alanında fakülte-özel sektör (üretim, sanayi, pazarlama) işbirliğini güçlendirmek için AR-GE stratejileri belirlemek ve bu konuda çalışmalar yapmak,
  • Özel ve kamu sektöründe çalışan ve çalıştığı alanda bir AR-GE çalışması ihtiyacı olan paydaşlar ile işbirliği oluşturulması,
  • Özel sektör ile işbirliği yaparak özel sektörün ihtiyacı olan konularda proje çalışmasının teşvik edilmesi,
  • Bu kapsamda taraflar arasında ilişkinin mevcut durumunu tespit etmek, varsa sorunların giderilmesi için çalışmalar yapmak, ortak proje fikirleri geliştirmek ve birlikte projeler yapmak,
  • Fakülte birimlerince veya öğretim elemanlarınca sektöre yapılacak projelerin ve işbirliği anlaşmalarının alt yapısının oluşturulması ve izlenmesi,
  • Faaliyet alanlarımızla ilgili olarak; araştırıcılar, sektör temsilcileri, sektör örgütleri ve ilgili kamu kurumlarını ortak akıl üretmek amacıyla bir araya getirilmesi,
Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Dekanlığa karşı sorumludur.
Close